Sziasztok!

Meghívtam magam is egy másik e-mail címmel, hogy kipróbáljam mit láttok ti. A radacsip@hotmail.com címet hívtam meg. Az első levélben csak azt írta a rendszer, hogy aktíváljam a meghívót, de nem tudtam hova klikkelni. Ugyhogy kiküldtem újra a meghívót mindenkinek (a hotmail-es címemnek is) és mostmár benne volt a levélben egy link. Arra kattintva aktiváltam a meghívót és mehettem blogolni a stábcsokin.

Első körben tagként hívtam meg mindenkit, ugyhogy elvileg az admin-nak (vagyis nekem:) jóvá kell még hagyni minden ide írt cikket (hivatalosan post-ot, asszem:), de ahogy aktiváltad a meghívódat én átteszlek szerkesztőnek és akkor ki tudod Te is küldeni magad élesbe a cuccot!

Ha nem arra az e-mail címre küldtem a meghívót, ahonnan blogolni szeretnél, akkor küldd el egy mailben ide: pal@radacsi.com azt a címet, amit akarsz és már küldöm is az új meghívót!

Annyira nem bonyolult, mint ahogy leírtam:)

Ha hozzászokunk akár még mókás dolog is lehet ez a stábcsoki!

p:)

A bejegyzés trackback címe:

https://stabcsoki.blog.hu/api/trackback/id/tr24808151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jude11 2008.12.08. 17:14:45

Kommentet már látom,hogy kell szerkeszteni. De vajon az oldalt én tudom-e szerkezteni. A felső cetlibe szeretnék írni, de nem találom a megjelenítés fület...
süti beállítások módosítása